piątek, 15 lutego 2013

Jestem bad, bad, bad, no i klasowy a la flashmob nieudany..

Naprawdę, jestem trochę zły na kogoś. Po co mi proponować coś, czego się nie zrobi, po co?! Najpierw się proponuje, będzie fajnie, się spotkamy, coś porobimy, a potem w ostatniej chwili odmówić, wyprzeć się, że jednak nic z tego. Już spotykam się drugi raz z czymś takim. Nie jest to przyjemne. Jeśli się jest niezdecydowanym, trzeba to powiedzieć i, że niekoniecznie tak będzie, a nie, że jest wszystko ustalone NA BANK, a w ostatniej chwili kompletna rezygnacja. Nie czuję się z tym fajnie, a wręcz podle. Nie chcę być oszukany, zawiedziony, jak każdy człowiek na tej ziemi. Chyba od tej pory, jeśli ktoś mi zrobi taką dziwną sytuację czyt.  Najpierw się umawia, a potem odmawia, to szczerze, ma mnie za kogoś byle jakiego, to JA oczywiście kończę tą znajomość. To jest zabezpieczenie przed następnym niepowodzeniem ;O ja rozumiem, że ktoś ma niezbyt dobrą sytuację, musi jechać do lekarza/szpitala, miał wypadek, umiera właśnie, to zrozumiem, spokojnie, ale nie trawię, że ciągle coś się wydarza. Ludzie, pokolenie facebook'a, macie takie wspaniałe wydarzenia, że nie macie dla mnie czasu? :D oczywiście to ostatnie zdanie jest żartem, nie traktujcie go na serio. Już mi trochę przeszło, bo się mogłem tutaj wyżalić :)

Dzisiaj w szkole mieliśmy trzy nieudane próby... Chcieliśmy zamrozić się na całą lekcję.
Spróbowaliśmy na WOS-ie (wiedzy o społeczeństwie) no i pan nazwał nas skończonymi debilami i to nas rozwaliło xd a potem na Godzinie Wychowawczej, to pani powiedziała: "Pobawimy się tak z całą godzinę?". Hahahah XD a przedtem nasza wychowawczyni miała rodzica, weszła inna pani ogłosić nam wycieczkę, no i do nas krzyczała: "Hello!" :D Nie wiem, ale reakcje nauczycieli były bardzo zabawne i cokolwiek oni powiedzieli, kipiałem ze śmiechu i skakałem jak dzika kura na jajkach XD

Dzisiaj dzień Singli wg. Gosi Kurdyś :D no to wszystkiego najlepszego, serca już Wam nie będę przesyłał, bo dawno się zatrzymało,
xoxo.

9 komentarzy:

  1. Fajny blog. Obserwuję i proszę o rewanż! Modnisia160.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog. Zapraszam na mój.
    http://niewidocznadziewczyna.blogspot.com/
    Obserwowanie za obserwowanie ja już to zrobiłam

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwujemy? :D
    zapr. do mn!.
    http://kaarolinaa-kaarolinaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Czemu wszyscy nade mną się reklamują jak parszywe świnie bez czci i wiary?!
    Dobra kij z nimi... Autoreklamy były, są i będą. Niestety tak ten świat jest stworzony ;).

    Pozdrawiam!
    Melon

    PS: Jak się bawi w zamrożenie... że siedzicie całą lekcję i się nie ruszacie?! Litości, przecież można się porzygać z nudów... :D

    OdpowiedzUsuń
  5. trudno mi się czyta przez ten pomarańczowy tekst ;)



    DEMORDIE.blogspot.com
    proszę zobacz mój ostatni post... jest bardzo ważny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej! Dopiero zaczynam pisać więc mogłabyś wpaść i pozostawić jakiś ślad po sobie + na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Zamrażanis" ze swoją klasą jeszcze nie próbowałam ,ale mam zamiar xd
    tellmejules.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. niby prosty blog, ale mi się podoba ;d

    http://im-unbreakable-heart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz! Zostaw linka do Twojego bloga, chętnie zajrzę i będę obserwował :)
xoxo.